GARANTIE & KLACHTEN


Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging. 
Indien er sprake is van een gebrek dan kunt u dit kenbaar maken door te mailen naar info@hutenmut.nl onder vermelding van de volgende informatie:

- factuurnummer
- reden van aanspraak op garantie 
- foto van het product / zending waar het omgaat 

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hutenmut.nl onder vermelding van het factuurnummer. 

Bij hut&mut ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door hut&mut binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer een meer uitvoerig antwoord verwacht kan worden.

Hut&mut heeft in ieder geval 4 weken de tijd om de klacht in onderling overleg op te lossen. Indien de klacht binnen deze periode niet opgelost is kunt u contact opnemen met onlinegeschillenbeslechting.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2017 - 2022 hutenmut | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel